مهندسی 44 ساله از اهالی مشهد تحصیل کرده در رشته برق پس از یک سال و نیم تلاش موفق به ساخت یک خودرو لامبورگینی شده است. این خودرو از لحاظ فنی با مدل اصلی تفاوت‌هایی دارد. برای ساخت آن کمتر از 150 میلیون تومان هزینه صرف شده‌است. محمدرضا ریحانی میگوید «پسری دارم که استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. پسرم از صدای اگزوز لامبورگینی خیلی خوشش آمده بود. این شد که تصمیمی گرفتم لامبوگینی بسازم.» ریحانی اضافه کرد ، لامبورگینی را با روشی که خود ابداع کرده ساخته است. به این صورت که عکس خودروی واقعی را در اندازه اصلی چاپ می‌کند و بعد خودرو را از روی آن عکس می‌سازد. زیربندی را مجبور شدم از خودروی نیسان - پاترول استفاده کنم. یعنی دو دیفرانسیل دارد. این خوردرو چون اولین خودرویی بود که ساختم بر اساس آزمون و خطا ساخته شد. یعنی یک‌سری کارهایی انجام می‌دادم که بعد دوباره سر نقطه اول بازمی‌گشتم. چون در این مدت کارهای جانبی انجام می‌دادم یک سال و نیم طول کشید تا این خودرو را بسازم. حدودا برای ساخت این خودرو 8 ماه کار مفید انجام شد ولی برای خودروهای بعدی چون قالب تمام اجزای خودرو را دارم مطمئنا زمان کمتری طول خواهد کشید. محمدرضا ریحانی به ما میگوید تنها یک‌بار چند سال قبل در شهر کیش در یک نمایشگاه خودرو یک مدل لامبورگینی گالاردو را از پشت شیشه دیده است. او می‌گوید: «شاید اگر لامبورگینی را از نزدیک می‌دیدم، لامبورگینی باکیفیت‌تری می‌ساختم.

 

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)

لامبورگینی ساخت مشهد (12 عکس)