یک جامعه فعال در زمینه سلامت بانوان اخیرا کمپینی براه انداخته تا خطر مبتلا شدن به سرطان گردن رحم در بانوان را یادآوری کند. این کمپین برای فراگیر شدن از ترفندی جالب در شبکه های اجتماعی استفاده کرده است که قبلا در چند مورد همانند چالش سطل آب یخ شاهد آن بودیم.این روش کارکردی چند هزار برابری به نسبت تبلیغات دیگر داشته است. در این تصاویر هر فرد برای یاد آوری به دختران و زنان برای بازرسی سالانه جهت جلوگیری از سرطان گردن رحم عکس از خودش منتشر میکند بطوری که رژ لب روی صورتش را بصورت معنا داری بر روی صورتش پخش کرده است. این کار باعث کنجکاوی عده زیادی شده و پس از متوجه شدن از قصد این کمپین به آن میپیوندند. هر چند بعضی معتقدند این کمپین هم ممکن است همانند چالش سطل آب یخ که هدف اصلی آن کمک به جامعه سرطان در نیوزلند و مؤسسه خیریه کمک به بیماران اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ای‌ال‌اس) در آمریکا بود هدف اصلی خود را از دست بدهد و در بین متقاضیان بدون هدف پیگیری و دنبال شود با این حال این کمپین افراد زیادی را آگاه کرده و تقریبا بصورت رایگان به اهدافش رسیده است.سرطان گردن رحم دومین سرطان رایج در زنان است. هر سال حدود ۵۰۰ هزار زن به این بیماری مبتلا می‌شوند و حدود ۳۰۰ هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند که بیشتر آنها در کشورهای در حال توسعه هستند.

 

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)

مبارزه با سرطان با رژ لب (15 عکس)